Luchthaven

13 juli 2014 - Schiphol, Nederland

Liefste mama's en papa's, vrienden, kennissen en fans.

We zijn allemaal zonder problemen door de douane geraakt!  Het was voor Joppe een hele belevenis om in een luchthaven te zijn.  Toen hij een vliegtuig zag was hij sprakeloos voor 5 minuten (5 minuten rust voor iedereen).  Hij was zo verbaasd dat het groot was, en kon vliegen, en dat er meer dan één op de luchthaven waren.  Nu zitten we allemaal voor de gate te wachten op enige actie.  De sfeer is ook optimaal want Vache is jarig en die is kei leuk en sexy en jarig.

PS: Auke wilt zich nog verontschuldigen aan haar ouders voor de onnodige ruzie, ze ziet jullie heel graag, en Nette ook.

Adios Biatchos!

Ons vliegtuig!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Pardon Freddy:
    13 juli 2014
    Maak er een toffe reis van en geniet met volle teugen maar kom veilig terug naar huis. :-)
  2. Janne:
    13 juli 2014
    Beetje jaloers, die sfeer op de vlieghaven dat is alvast genieten van het vakantiegevoel! Ondertussen zijn jullie echt al een eind op weg … veel plezier!! Enne Daan, Janne had een fantastisch jonggidsenkamp! Ze stuurt je veel groetjes, x
  3. Goedele:
    16 juli 2014
    Wij zien jou ook heel graag Auke! Geniet nu volop van de reis waar je al lang naar uit keek! Dikke kussen van ons allemaal.