Vranovice en Bratislava

19 juli 2014 - Bratislava, Slowakije

Hier zijn we weer, terug van weg geweest (door drukke dagen en een tekort aan wifi),

We geven een update van de afgelopen dagen over het fantastische tijd die we al samen hebben gehad. Laatste dag Praag hebben we ingevuld met bezweten bovenlijven en mega grave lasershootingzz.
Nadien hebben we de stad verlaten, met de trein en bus en gereisd naar een zonovergoten camping in Vranovice, waar we de eerste dag ontspanden op de oever van het meer en de tweede dag Aqualand (een gigantisch waterpretpark met 1000 duizelingwekkende glijbanen en kolkende waterstromen) onveilig maakten.
Enkele treinen en bussen en trammen verder, strompelden we over de plaveien van het stadion van Bratislava, waar de regen ons voor de eerste en hopelijk ook laatste keer verraste. Het was gelukkig van korte duur, want eens aangekomen op de camping parelden de zweetdruppels reeds terug op ons voorhoofd. Kortom bakken en braden onder de Slovaakse ( en Tsjechische) zon.

Vandaag : We mochten EINDELIJK is uitslapen van onze leiding, nadat ze ons DAGEN hadden afgepeigerd! (mopje) Rond de middag vertrokken we, met 100000000 waterflessen, naar Devin en zijn kasteel. We stonden perplex van het uitzicht over de Donau en zelfs Oostenrijk #WOW. Vanavond wordt onze totem vervolledigd met een kleur (spannend!).

Tot schrijfs,
uw commentatoren van vandaag,
Nils, Daan en Auke

1. Janne:
    21 juli 2014
    blij met het bericht! benieuwd naar jullie kleurentotems en naar nog meer reisverslagen!! en een foto? :-) groetjes uit 'den oorderseweg', xx voor daan & C° van janne, tom en machteld
  2. Hilde:
    21 juli 2014
    Dag Jins ,
    Bedankt voor jullie berichten en sms-jes . Ook hier in België is het puffen met dagen rond de 30graden . Geniet er verder nog van want jullie zijn reeds in de helft van t kamp. Veel drinken en verfrissen hé ... Een fijne trektocht verder .
    Vele groetjes en dikke zoen aan Babs
    Hilde , Axel en Bjoike